casaidea.ro/

Romania - branding de tara si destinatie turistica (eBook)

ebooks

5 Review(s)
Lucrarea este dedicata unui subiect de foarte mare actualitate – marca de destinatie, si relatia acesteia cu marca de tara. Cartea doreste sa ofere atat un cadru teoretic legat de marca de tara si cea de destinatie, cat si o aplicare practica a ace...
Cod: 318891b0-a257-462d-87da-1f84a822c6e9 / 112160
Disponibilitate: In stoc
Producator: Mica Valahie
Expediere prin: Colete.ro

12.32 RON

9.67 RON


lensa.ro

Lucrarea este dedicata unui subiect de foarte mare actualitate – marca de destinatie, si relatia acesteia cu marca de tara. Cartea doreste sa ofere atat un cadru teoretic legat de marca de tara si cea de destinatie, cat si o aplicare practica a acestor concepte in cazul Romaniei. Importanta temei alese este una deosebita, mai ales ca in Romania au fost initiate, in ultimii cativa ani, demersuri care vizeaza tocmai procesul de construire a marcii de tara si de destinatie, si este nevoie de o mai buna informare asupra domeniului a tuturor partilor implicate. Demersul doctoral isi propune sa ofere o viziune interdisciplinara si sa prezinte strategii de marca pentru destinatia turistica Romania, in contextul procesului de construire a marcii de tara. Acest demers va ajuta la popularizarea unei viziuni integrate referitoare la marketingul de tara, in cercurile stiintifice de specialitate, in randul organismelor publice si a stakeholderilor implicati in acest proces.
Opinia ta despre produs


casaidea.ro/