deal.ro

Comunicarea 2.0. New media, participare si populism (eBook)

ebooks

5 Review(s)
Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care acestea il au in propagarea discursului politic. Exista doua generatii de politicieni populisti, care isi promoveaza programele pe doua cai distincte: cei ...
Cod: 370c8a7b-efec-4f30-9db2-0b69de94134d / 106554
Disponibilitate: In stoc
Producator: Adenium
Expediere prin: Colete.ro

14.48 RON

11.43 RON


lensa.ro

Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care acestea il au in propagarea discursului politic. Exista doua generatii de politicieni populisti, care isi promoveaza programele pe doua cai distincte: cei vechi in special la televiziune, iar cei noi in mediul virtual. Cartea se adreseaza specialistilor si studentilor in comunicare si stiinte politice, precum si tuturor celor care vor sa afle modalitatile in care politicienii si publicul se pot folosi de posibilitatile pe care le ofera noile mijloace de comunicare. Antonio Momoc este conferentiar doctor la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Este doctor in sociologie (2009), licentiat in stiinte politice (2002) si are un master in comunicare (2002) si unul in stiinte politice (2005). A obtinut o bursa la Amsterdam-Maastricht Summer University (Alegeri, internet si democratie, 2004), o bursa europeana post-doctorala (2010-2013) cu o mobilitate la Libera Universita Internazionale degli Studi Sociali „Guido Carli“ din Roma si o bursa SUSI la Ohio University, E. W. Scripps College of Communication (2013). Este autorul cartii Capcanele politice ale sociologiei interbelice (2012) si coordonator, impreuna cu Zoltán Rostás, al volumelor Activistii marunti (2007) si Bisnitari, descurcareti, supravietuitori(2013).
Opinia ta despre produs


casaidea.ro/