Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica

carti

5 Review(s)
Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe te...
Cod: 9b559823-6d90-4d3b-b0c8-9a36e5373233 / 112212
Disponibilitate: In stoc
Producator: Curtea Veche

23.76 RON

14.95 RON


lensa.ro

Seth Godin este autorul cartilor Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing si al altor bestselleruri cu succes international care au schimbat felul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri si se situeaza constant printre primii 25 cei mai cititi bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator si CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum si un conferentiar deosebit de apreciat. Locuieste in Westchester, New York. Suntem convinsi ca vinul are un gust mai bun daca-l bem dintr-un pahar scump. Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari sa-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic acelasi fel de masina. Admitem fara rezerve ca pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (si arata mai bine) decat varianta lor de 25 de dolari. Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor au un numar infinit de optiuni, dar prea putin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevarat inseamna sa spui povestea diferita. Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca e sa-l ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste – una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea. Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei depasi limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin: Care-i povestea ta?Cei care au nevoie de aceasta poveste vor crede in ea?Este povestea ta adevarata?Savureaza pe indelete cea mai importanta si mai contr
Opinia ta despre produs


chicco.ro