casaidea.ro/

Marile detalii. MICI schimbari genereaza MARI influente

carti

5 Review(s)
In prezent, ai nevoie in fiecare zi sa convingi pe cineva de ceva – pe seful tau, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar si pe copiii tai. In lumea noastra moderna in care timpul este o resursa importanta, se naste o intrebare crucial...
Cod: fda0d85e-454a-4b99-86fa-d5e93069e7cc / 110697
Disponibilitate: In stoc
Producator: Publica
Expediere prin: Colete.ro

41.54 RON

33.43 RON


lensa.ro

In prezent, ai nevoie in fiecare zi sa convingi pe cineva de ceva – pe seful tau, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar si pe copiii tai. In lumea noastra moderna in care timpul este o resursa importanta, se naste o intrebare cruciala la care Marile DETALII te ajuta sa gasesti un raspuns: care este cea mai mica schimbare pe care o poti face pentru a creste sansele tale de succes? Cercetarile recente in domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale si neurostiintei au oferit o mai buna intelegere in ceea ce priveste modul in care se petrec schimbarile ce au la baza persuasiunea. Din ce in ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cat de multe informatii oferi vor fi factorii care influenteaza cel mai mult, ci cadrul psihologic in care aceste informatii sunt prezentate. Adevarul este ca oricine isi poate creste puterea de influentare – nu prezentand laborios mai multe informatii sau utilizand stimulente si resurse costisitoare, ci prin modificari mici si simple in abordarea lor persuasiva, corelate cu motivatii omenesti adanc inradacinate. In aceste pagini, trei renumiti cercetatori din domeniul stiintei si practicii persuasiunii descriu un set de schimbari minore despre care cercetarile au dovedit ca pot creste semnificativ puterea de influentare. Scrisa sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observatii din domeniul stiintei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine doreste sa influenteze comportamentul altora intr-un mod eficient si etic. Pentru ca atunci cand vine vorba de a-i influenta pe ceilalti, MICUL este noul MARE! Martin, Goldstein si Cialdini – echipa de soc a stiintei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingatoare si eminamente utila. Intr-o serie de capitole scurte si dinamice, acestia explica ultimele cercetari realizate in intreaga lume si apoi folosesc cercetarile respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse in aplicare pentru a influenta co
Opinia ta despre produs


lensa.ro