Marcile comunitare. Ghid practic de inregistrare a marcilor in Uniunea Europeana (include CD)

carti

5 Review(s)
Avocat si consilier in proprietate intelectuala, doamna Elena Grecu impartaseste in prezenta publicatie fractiuni din cunostintele acumulate pentru o mai buna intelegere a tainelor "marcii".Lucrarea doamnei Elena Grecu de la NOMENIUS se adreseaza ata...
Cod: b492c91b-c7e7-4194-a6ae-db4363104f0a / 109006
Disponibilitate: In stoc
Producator: Universul Juridic

15.00 RON

12.99 RON


watch24.ro

Avocat si consilier in proprietate intelectuala, doamna Elena Grecu impartaseste in prezenta publicatie fractiuni din cunostintele acumulate pentru o mai buna intelegere a tainelor "marcii".Lucrarea doamnei Elena Grecu de la NOMENIUS se adreseaza atat specialistilor in domeniu, cat si profanilor. Avand ca obiectiv principal familiarizarea publicului larg cu notiunea de "marca comunitara", cartea releva si importanta marcii in cadrul patrimoniului unei societati comerciale, diferenta dintre numele comercial si marca, procedurile de inregistrare a marcilor nationale si a celor comunitare, relatia marcilor comunitare cu cele nationale. Doamna consilier a optat pentru o abordare facila a textului intarita prin exemple practice si logo-uri reprezentative. Cartea "Marcile comunitare. Ghid practic de inregistrare a marcilor in Uniunea Europeana" este structurata pe domenii de interes. Astfel, se incepe cu explicarea in prima parte a lucrarii a notiunii de "brand" (folosita ca termen de marketing), continuandu-se cu relevarea notiunilor de marca comunitara si marca nationala. Marca, subiectul predilect al d-nei consilier, reprezinta in limbajul consacrat de lege semnul distinctiv pe care il alege un producator sau un comerciant care doreste sa individualizeze produsele sau serviciile pe care le ofera in raport cu cele ale concurentei. In peisagistica economiei de piata actuala, reprezentata de o competitie adesea acerba, importanta pe care o au marcile sau brandurile in cadrul patrimoniului unei societati comerciale creste de la un an la altul, intrucat tot mai multi oameni de afaceri constientizeaza ca profitul nu se obtine numai din afacerea in sine, dar si din valoarea marcii pe care o promoveaza. Pentru a intari aceasta afirmatie, autoarea a venit cu mai multe exemple elocvente.
Opinia ta despre produs


chicco.ro