realestate.ro

Limba si Literatura Romana. Manual Clasa a VIII-a

carti

5 Review(s)
Manualul este conceput unitar si coerent in jurul unei idei centrale, formulate in subtitlul sau: Textul. Lectura si interpretare. In felul acesta, autoarea raspunde obiectivelor-cadru din Curriculum, conform carora scopul orelor de limba romana este...
Cod: 7cacdc69-4a96-40f5-a005-236a0e09b79e / 159773
Disponibilitate: In stoc
Producator: ALL Educational
Expediere prin: Colete.ro

17.51 RON

10.55 RON


rapumag.com

Manualul este conceput unitar si coerent in jurul unei idei centrale, formulate in subtitlul sau: Textul. Lectura si interpretare. In felul acesta, autoarea raspunde obiectivelor-cadru din Curriculum, conform carora scopul orelor de limba romana este de a forma cititori activi si competenti, ai unor texte de diverse tipuri. In consecinta, materialul este structurat in patru module: A. Tipuri de texte (modulul-pilot, care prezinta diverse tipuri de texte, variate sub aspectul continutului si al expresiei lingvistice);B. Textul liric (in care se prezinta specificul textului liric pornind de la interpretarea a trei poezii);C. Textul epic (in care se prezinta specificul textului epic pornind de la interpretarea a cinci texte epice, apartinand unor specii diferite ale genului epic; D. Textul dramatic (in care se prezinta specificul textului dramatic pornind de la interpretara a doua comedii - singura specie a genului dramatic propusa in Programa). Fiecare unitate este structurata recurent, in doua parti: prima corespunde planului continutului (subtitlul partii este Textul, o lume posibila - echivalenta, in linii generale, cu sectiunea de literatura); a doua corespunde planului expresiei, urmarit la nivel gramatical, lexico-semantic, fonetic si grafic (subtitlul partii este Textul, o structura lingvistica - echivalenta, in linii generale, cu sectiunea de gramatica).Global, structura fiecarei unitati o respecta pe aceea a unei probe de la examenul de capacitate: un text (in manual, textul literar de baza) analizat sub aspectul continutului prin raportare la diferite concepte de teorie literara (de pilda, romanul, caracterizarea personajului, figurile de stil etc.) si sub aspectul formei, prin raportare la diverse concepte lingvistice (propozitie subiectiva, sinonime, diftongi etc.). Astfel, textul de baza este analizat pe rand din diverse perspective. Exista mai multe avantaje ale acestui demers integrator: elevii sunt obisnuiti cu structura probelor de examen, recapituleaza
Opinia ta despre produs


casaidea.ro/