casaidea.ro/

Campanii si strategii de PR

carti

5 Review(s)
Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR ? Departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii de PR; Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; Definitivarea si stabilirea obi...
Cod: bdc29515-c15b-451c-8039-4ae6f39aa44d / 159888
Disponibilitate: In stoc
Producator: Institutul European
Expediere prin: Colete.ro

20.35 RON

17.59 RON


lensa.ro

Din cuprins: Consideratii generale asupra PR; Agentia de PR ? Departamentul de imagine; Modele de strategii si campanii de PR; Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; Definitivarea si stabilirea obiectivelor; Planificare, calendar, buget; Evaluarea si arhivarea. Volumul de fata se adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR, dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si Relatii Publice. Este o lucrare prin care am incercat sa punem in evidenta mai multe viziuni si modele de desfasurare a campaniilor de PR si, de asemenea, am incercat sa elaboram un model propriu de derulare a unor astfel de campanii. Suntem bucurosi ca aceasta lucrare, care dezbate tema campaniilor si a strategiilor de PR, este prima de acest fel, aparuta in cadrul Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB. Consideram ca volumul va contribui la standardizarea proceselor care au loc pe parcursul derularii campaniilor de PR, standardizare utila intregii noastre societati.
Opinia ta despre produs


pictorulfericit.ro

Recomandari